Pappa&Mamma


Pappa. Krister sten ernst Jonsson mest känd som Galli. Min pappa är väldigt speciell. Snällare människa får ni leta efter han ställer ofta upp på andra å de kan gälla vad som helst. Hämsta å köra på folk göra andra tjänster och sånt. Men han är väldigt rolig oxå på sitt speciella sätt. Han säger skämt så man bara vill krypa ner under bordet å skratta ihjäl sig för de är så korkat. Som en gång tappade pappa en mutter som hamnade under en byrå. Avstånder mellan byrån å golvet var kanske två cm. Då säger hant till fillan nu kryper du under och hämtar den. 
Hur som helst älskar jag min pappa och ja kan prata om allt med honom. Han borde få dagens ros varenda tag.




Och så har vi då min underbara mamma. Lena, cecilija Jonsson.
Mamma är fin på alla sätt. Hon bryr sig verkligen om människor och finns där om man behöver prata eller bara någon att skratta med. Ja har alltid kunnat prata med min mamma om precis allting. Om det har hänt mig något spelar ingen roll vad så är hon den första ja ringer. Det finns nog ingen som känner mig så bra som min älskade mamma. Hon är otroligt tokig och rolig. Och hon är en otroligt bra mamma till alla sina barn men även en bra vän. Älskar dig min fina fina mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0