Onsdag

egentligen skulle pappa hämta mig på fredaq morgon men eftersom ett kusligt snö oväder är på väg så måste han hämta mig imorn efter han och mamma handlat. Lite tråkigt eftersom ja å älskling tänkte ha lite mys på morgonen. Men då istället ska vi fira jul idag. Älsklingen fick en tröja av mig eller en kofta. och ja fick en lila  skit snygg tröja av han.

Idag vet ja inte vad vi ska göra bara mysa :)

känns så himla skönt att redan nu veta vad man ska göra på nyår. Det blir tre rätters middag och massa lekar hemma hos lollo och mattias. som det ser ut nu är det ja micke,lollo mattias,emelie&jonas sn vet ja inte om någon mer skulle komma. Men blir att dricka gott å ha det mysigt med  dom man tycker om.

Förr var ja så att ja ville festa som tusan på nyår som lokal fest eller något. men nu känner ja att ja vill vara med micke och fira nyår med dom man bryr sig om. så man på tolv slaget slipper springa och leta efter dom. vi kommer ha super kul det känner ja på mig.

har ni några planer vad ni ska göra på nyår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0