Fredag.

Har inte skrivit på ett tag så fort man missar en dag så skiter man i det nästa så fortsätter det så. Men igår jobbade jag på mellangården iaf från halv åtta till klockan två. Efter gick ja hem till lollo å snick snacka åså.
Åkte med mia å kari hem för dom skulle på restaurang eftersom mia fyllde år grattis igen fast i efterskott :)

Halv elva ringer lollo och väcker mig somna vid åtta. Å när jag såg att klockan var halv elva så trodde jag att jag sovit till idag halv elva skaplig panik där haha. Som tur va var det inte så. Men nu har vi bestämt vad vi ska göra på nyår härligt. Kommer bli super treligt det har jag på känn.

Idag är det iaf fredag. Och ja å micke har hitillt ätit frukost, diskat, bäddat sängen å fixat. ska snart ner till tvättstugan. Ikväll kommer mamma å carina och hämtar mig vet inte exakt tid så ska vi åka å hämta virre på flygplatsen. Kan inte fatta att hon äntligen är hemma efter typ fyra månader. sen ska vi åka till blacka så ja sover där inatt med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0